Thursday, June 14, 2007

+.::.+ heppi buffdae shera +.::.+

huhu before the day ends, nak cerite bout the suprise that we've planned for the birthday girl yesterday. that girl tak len tak bukan~ shahirah bt mohd shariff, my mummy cum my bestie.

the plan was to suprise her in the morning, before she go out wif The Bf. with a blue panda cake, and many-many stuff, from Medan, Dubai, Sabah and even Jusco =p. sure she will scream delightfully at the sight of us in front of her house.

But............

the plan kinda failed. yeah. failed. haha. why???
here's why.
we missed her. she went out 5 mins before we reached her house. we blame it on the cake. sbb tertinggal, so kne patah balik to dins house to get it, which made us not reaching on time. hehee.
y do we not contact or make arrangement with The Bf? coz we dunt have his number.

5 mins je lambat.. :(

so..........

called her for so many times..tapi unanswered...try2 lagik..finally dapat. ingatkan wana ask her mama to tarik her balik rumah cz something happened at home, tapi xdpat...
it was my phone call yang she answered, lucky for me i didn't wish her yet. so macam pura2 nak wish laa...tapi all question yang kua from my mouth macam pelik giler.
(conversation ni xde laa the exact one, giler ke ape. lol)
me : shewa!! jenn nak wih epi besdae nii
shewa : ohho~ time kaseh dottie!!!
me : shewa kat ner ni?? (wishing she'll tell the exact location)
shewa : kat dalam kete..ngan *tuut* (di edit untuk kerahsiaan umum)
me : oww...nak pegi maner???
shewa : tatau agi..mebe nak gi the curve atau OU kot..nk tgk shrek..
me : dah ade tiket ke?? kul bape tiket tu?? (giler pelik soklan nieh)
shewa : haha..naper jenn nak ikut ke?? hehee..
me : mauuuu....huhu kul bape nk tgk wayang tu??
pika n dins at the background, whispering : hurm...gitau je laaaaaa.....(pasrah ni)
shewa : jenn...jenn kat neh nie?? kt kl gak ek...
me : jap ek shewa...

then we all three jerit : SHERA!!!!!!!!!!!!!
me : kitorg kat umah shewa ni....shewa kat neh?? da masok highway ke???
shewa : haaaaaaaAAa??? buat ape kat situ?? ngan dinie ngan pika???


well the rest is history la.
she came back, the Bf probably pissed off with us coz ruining his plans. sowie beb, she's our fwen too :p makan chocolate cake, which she actually cant (sowie dearie, but that's d only cake wif panda and the colour you loike~)

here are the pixXx~

the cake~(ruined by the owner of the cake shop tau!)
shera 'menyembelih' seekor panda...
never tot i live to see this dae. haha.

mama, jangan mama jahat, jangan mama calit-calit!!!

meh comotkan dier~ yes pika u did it!!!

us~ hepi buffae ciwo!!!!!!!

heppi 21st buffdae my beloved fwen (beloved, x curang tau neh..haha) . another year older, another year wiser.. :p i lurve u mummy!!!!!!!!!!!!!! ^_^

heee~today punye story plak~

x panjang maner laa..but trime kaseh untuk Diel, for hanging out wif me...haha gosip2 terkini harus diketahui ek..abes aa pasneh org2 yg tak dikenali tu pelik tah awek cun mane view diorang. haha. and trime kaseh gak teman kan bawak my lil bro pegi klinik, salah makan beb! pastuh boleh lagik bawak dier gi McD..haha kakak dier lapo x sudah...
oh yer~ hepi buffdae to the following ppl as well :
13/06 - apiz, d only one yg panggil me alien
14/06 - feeza havoc~ huhu gadis paling havoc di neon tapi sgt memahami
16/06 - piee, haa dah 21 ni..kne blanjer ni...ahaxs.

sok is a FLYYYYYday...huhu..hepi weekend everyone~

4 comments:

Henry said...

Salam alaykum!

shera said...

Jennito pepito!!!!!!!!!
mummy's dear dottie!!!!!!
thanx a million 4 ur kindness..u r so sweet..blog psl birthday ciwo tu sgt sweet n funny!! i enjoyed reading it..i think u n dinie were born as writers..u guyz have dat talent! but do use it for part-time job only aa..hehe..
thank u thank u soooo much u guyz 4 always being there 4 me! Lovess n hugss!!! ^-^

afie911 said...

Hehe. Happy birthday shera!!! I know her. =D

jennz said...

henry : waalaikumussalam~

shera a.k.a buffdae gurl : xoxoxox infinity~

afie911 : skulmates kan..hee :)