Friday, June 08, 2007

+.::+ have u ever +.::.+

huhu the title sgt xde kene mengena wif wut i wana write..
hehee...just semalam dinie dok kuakan all this have u ever quessies~

neway wat i've been doing this week?
visiting relatives.
for the 1st time I went to c my cuzin's 1st dottie~ alia zulaikha. huhu the problem with me is that I x ckp banyak wif ppl yg i x rapat. so hehe. tgkla da bapak besau baby tu barulaa miss jenn over here nak datang menjenguk~

see maklang there, trying to make u laugh..haha. actually tudung tgh serabut cz d baby dok 'makan' my tudung n leave her saliva stains all over it. not ewe, but comeyl. haha. so i chuz not to pandang~

the day after, went to port dickson, visit my wan plak. d weather there is so hot, n i sangat x tahan~ ugh...then bawak the famous troublesome two pegik mandi @ d beach..mereka sangat suka!! seperti biaser ^_^
sempat gak diorang ni berbuat kawan~ bagus tul adek2ku ni peramah..x cam kakak die yg sumbunk ni huuu.. while the two r having fun mandi-mande, me melayan fly.fm n making a castle~ c my masterpiece...haha.. the two yang dunt know nething bout art, marvel at the sight of this thingy~ "waah...cantikknye...alang pandailaaa~" bangga seyh. huhu..

n tak sangke plak mr pilet tak penah bwat sand castle ek. cz u tak penah...tgk laa ney...nnti kempunan..heh..so biler mau turun pd ramai2???


balik je dr pd raser sgt penat namun di gagahi juge drive balik...alhamdulillah raser skejap jek da sampai umah...sok nak gi tgk moyang plak~ huu...pastu cuti sekolah pun abes....x raser cam cuti pun duk umah...heh.





No comments: