Friday, December 24, 2010

rapikan.

#1
bukan selalu wat entry berlagak mcm yang lepas...
sekali balik mesia demam tak sudah-sudah...
adesss..


hehe.

moral : jgn berlagak okay, Allah tarik senang je.

#2
kalau orang cakap macam-macam sampai keluar sayang mcm mudah sekali tu,
dia betul2 mean it ke?
ke main cakap je, kenape tak macam glomerulonephritis? (maksudnye susah sket la nak cakap)

kawan jenis ape dia saye ni?
(better salahkan diri sendiri dari orang lain)


aduh...

moral : jgn senang percaye dengan kate-kate orang yang dah berpunye sebab orang tu takkan senang tinggalkan apa yang dia ada.

#3
kalau makan ikut ajaran Agama Islam, kenalah sopan kan?
makan sikit-sikit, jangan banyak cakap time mengunyah.
nak tau sebab ape?

kang boleh kena dyspepsia.

case report saye dah siap! hehe.

moral : bile dah diajar dari kecik tu, ingatler...

3 comments:

kayna said...

ajennnn..rinduuuu!!!!

Dinie said...

Tak esempat jumpe pun T_T

it's jenn. said...

akennnn...rinduuu si putihh! hehe :D

dinie: sedih..eh hope ur well.. miss u :*